Szkolenie: Profesjonalna obsługa trudnego klienta. Certyfikat!
Dodane Poniedziałek, 08 Lutego 2016, 11:52:53, ID ogłoszenia: 2676Opis ogłoszenia
AP Edukacja Centrum Szkoleniowe zaprasza na 8 godzinne szkolenie!
Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem. Szkolenie polecamy szczególnie tym osobom, które bardzo emocjonalnie podchodzą do sytuacji konfliktowych, tracąc przy tym pewność siebie lub reagując agresją na atak klienta.
Proponowana tematyka szkoleń:
1. Trudny klient, czy słaba obsługa klienta?
2. Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "trudnym klientem"?
3. Jak sobie zrobić trudnego Klienta, czyli po pierwsze komunikacja.
4. Pro - aktywność, czyli lepiej zapobiegać niż leczyć.
5. Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
6. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia, konflikt - skuteczne metody postępowania.
7. Asertywność w trudnych sytuacjach.
8. Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.
Po kursie każdy uczestnik otrzymuje Zaświadczenie MEN i Certyfikat AP.
* Program szkolenia może zostać zmieniony w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta.
* Podana cena obowiązuję przy grupie minimum 8 osób. Istnieje możliwość zorganizowania kursu na dowolną liczbę osób, cena ustalana indywidualnie.
Opis ogłoszenia
AP Edukacja Centrum Szkoleniowe zaprasza na 8 godzinne szkolenie!
Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem. Szkolenie polecamy szczególnie tym osobom, które bardzo emocjonalnie podchodzą do sytuacji konfliktowych, tracąc przy tym pewność siebie lub reagując agresją na atak klienta.
Proponowana tematyka szkoleń:
1. Trudny klient, czy słaba obsługa klienta?
2. Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "trudnym klientem"?
3. Jak sobie zrobić trudnego Klienta, czyli po pierwsze komunikacja.
4. Pro - aktywność, czyli lepiej zapobiegać niż leczyć.
5. Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
6. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia, konflikt - skuteczne metody postępowania.
7. Asertywność w trudnych sytuacjach.
8. Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.
Po kursie każdy uczestnik otrzymuje Zaświadczenie MEN i Certyfikat AP.
* Program szkolenia może zostać zmieniony w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta.
* Podana cena obowiązuję przy grupie minimum 8 osób. Istnieje możliwość zorganizowania kursu na dowolną liczbę osób, cena ustalana indywidualnie.