Profesjonalna obsługa trudnego klienta strategie obsługi

Dodane Wtorek, 07 Kwietnia 2015, 15:42:06, ID ogłoszenia: 833
280 zł
Profesjonalna obsługa trudnego klienta  strategie obsługi
Wyświetleń: 1072

Opis ogłoszenia

AP Edukacja Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o zaprasza do uczestnictwa w szkoleniu Profesjonalna obsługa trudnego klienta strategie obsługi
Cena szkolenia 280,00 z VAT / osoba
Cena zawiera: udział w kursie, materiały szkoleniowe, ankieta po szkoleniu, certyfikat oraz zaświadczenie MEN
Proponowana tematyka szkolenia
1. Trudny klient, czy słaba obsługa klienta?
2. Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "trudnym klientem"?
3. Jak sobie zrobić trudnego Klienta, czyli po pierwsze komunikacja.
4. Pro - aktywność, czyli lepiej zapobiegać niż leczyć...
5. Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
6. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia, konflikt - skuteczne metody postępowania.
7. Asertywność w trudnych sytuacjach.
8. Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.

Planowana data rozpoczęcia kursu: druga połowa kwietnia
Zapisy na szkolenie:
508-198-092 lub e-mail

Opis ogłoszenia

AP Edukacja Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o zaprasza do uczestnictwa w szkoleniu Profesjonalna obsługa trudnego klienta strategie obsługi
Cena szkolenia 280,00 z VAT / osoba
Cena zawiera: udział w kursie, materiały szkoleniowe, ankieta po szkoleniu, certyfikat oraz zaświadczenie MEN
Proponowana tematyka szkolenia
1. Trudny klient, czy słaba obsługa klienta?
2. Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "trudnym klientem"?
3. Jak sobie zrobić trudnego Klienta, czyli po pierwsze komunikacja.
4. Pro - aktywność, czyli lepiej zapobiegać niż leczyć...
5. Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
6. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia, konflikt - skuteczne metody postępowania.
7. Asertywność w trudnych sytuacjach.
8. Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.

Planowana data rozpoczęcia kursu: druga połowa kwietnia
Zapisy na szkolenie:
508-198-092 lub e-mail