Kurs Profesjonalna obsługa trudnego klienta
Dodane Piątek, 02 Października 2015, 13:38:13, ID ogłoszenia: 1782Opis ogłoszenia
AP Edukacja oddział Koszalin zaprasza na 12 godzinny kurs z Profesjonalnej obsługi trudnego klienta.
Zajęcia będą prowadzone w kameralnej grupie!!
Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem. Szkolenie polecamy szczególnie tym osobom, które bardzo emocjonalnie podchodzą do sytuacji konfliktowych, tracąc przy tym pewność siebie lub reagując agresją na atak klienta.
Planowany termin realizacji szkolenia to Październik.
Ilość miejsc ograniczona!
Uczestnicy otrzymują certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN o ukończonym kursie !!!
Serdecznie zapraszamy!!
Opis ogłoszenia
AP Edukacja oddział Koszalin zaprasza na 12 godzinny kurs z Profesjonalnej obsługi trudnego klienta.
Zajęcia będą prowadzone w kameralnej grupie!!
Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem. Szkolenie polecamy szczególnie tym osobom, które bardzo emocjonalnie podchodzą do sytuacji konfliktowych, tracąc przy tym pewność siebie lub reagując agresją na atak klienta.
Planowany termin realizacji szkolenia to Październik.
Ilość miejsc ograniczona!
Uczestnicy otrzymują certyfikat oraz zaświadczenie na druku MEN o ukończonym kursie !!!
Serdecznie zapraszamy!!